söndag 29 november 2009

Exhausted



Men vad trött jag är varje dag!!
Nu är det ju ett symptom och jag är ju sjukskriven av det bl.a..
Men min energi har verkligen tagit slut!
 
Vaknade ju vid 5 idag och då gick jag upp.
Sen kände jag hur trött jag blev på morgonen....
Myste med Wilmer endel och kände sen att, nää... jag lägger mig.
Så vi la oss i sängen lite och försökte somna om.
Gick så klart inte somna om på en liten stund, men somnade till slut.
La mig vid kl 9 och vaknade strax efter kl 1, men ändå så är jag lika trött!

Har städat bakom spis och kylskåp nu...
Moppat flera ggr, torkar av lister och sådant i bakom, med trasa...
Torkat av sidorna av både spis och kylskåp, jaa... städat bakom helt enkelt!
Har slått i huvudet två ggr i spisfläkten också, så är ett tecken på att jag är trött.
 



Spisen ...........................................................................................................Kylskåp



Igår sov jag ut, men blev ändå aldrig utsövd...
Spelar ingen roll för jag är lika trött hur jag än gör känns det som.
Finns lixom inga gränser på nått...
Men jag är ju som sagt sjukskriven för att jag gått i väggen psykiskt.
Så finns ju ingen ork som på en "vanlig" människa.
Skulle jag jobba, så skulle jag klara några få dagar och 
sen skulle jag behöva vila upp mig i några veckor.

Samma om jag går på stan i några få timmar, så kan jag behöva sova ut i ett par dagar
och kanske vara lite ensam lite extra än vanligt.
Allt bara för att jag gått på stan i några få timmar...
Ja man förstår det inte förrän man väl hamnar i min sits!
Finns inte en chans att klara ett arbete om man gått i väggen på detta sätt..






Ska försöka samla mig lite och tvinga mig till att städa bakom frysen också..
Även kanske kunna ta taket i duschen... Tar emot som fan!
Har inget emot det, men just att ingen ork finns kvar! Borta totalt!



2 kommentarer:

Nettan sa...

Vad jobbigt det måste vara att känna så! Hoppas du hittar kraft någonstans ifrån! När vill du ha kartongerna? Säg bara till så kommer jag över med några till :) kram!!

Josefina sa...

Tjaaa... idag eller imorn? =)
Pööösss