fredag 27 november 2009

Another day

Idag städar jag för fullt!
Har dammsugat och då även bakom soffan och bakom databordet..
Har noga torkat av skjutdörren som leder in till sovrummet
och även torkat av ovan den dörren, där det ju kan samla sig damm.
 
 







Har en paus nu där jag sitter vid datorn lite.
Ska faktiskt laga lite mat nu tror jag, för det börjar allt kännas i "tomma kistan".

Nu när jag sitter här och har min data paus,
så letade jag lite soffa för "skojs skull" och jag fann precis en sån dröm soffa!!
En som skulle passa suveränt in i min origentaliska stil, med blandning av afrika, indien och mexico.
Soffan är i italienskt skinn och tänk er denna i mitt tema!
Cappuccino färg på väggarna, afrika masker på väggar, rotting och pinnar i vas som prydnad...
Belysnings ljusslingor på väggar och mörka trämöbler som ser indiska ut!
Tänk er att nån mysig pläd hänger över, eller varför inte mitt fårskinn?!






www.kungsmobler.se






Beskrivning:

Soffgrupp Boss i Italienskt Skinn Med Vit Sömn.
Mycket läcker och trendig Soffgrupp. Mycket skön samt bekväm sits i Exklusiv Italienskt Skinn.
Mycket hög kvalite på fjädring. Stoppning: kallskum. Övre Stoppning utav Dun.

3+2 Italienskt Skinn Pris 21 490:-

Dagens soffa behöver numera tåla en hel del sittande och liggande. 
Därför ställs höga krav på Skinn samt stoppning. Därför jobbar vi endast med högt Skinnkvalite



1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja du den soffan var väldigt snygg, en sån hade inte vart fel nej
kram