lördag 31 oktober 2009

Till slut





Blev en del skorpor i magen innan jag la mig..
Men nu har jag precis lagt mig i sängen för att sova.
Imorn ska det bli tjejkväll hos Maria, eller ja.. Nu ikväll blir det ju. Lördag kväll.

Kan fortfarande inte förstå hur man kan bjuda folk på Halloween fest hos sig,
om man vet hur man känner och hur man BLIR!
Är man en sån som blir kall och det går ut över Alla, så ställ in.

Det var ju så mkt prat innan om att vi blir så få om inte Linda kommer,
för då kommer inte Maria och kanske även Johan heller..
Och 3- 4 personer är alldeles för få och då kan det kvitta!
Men nu var vi ju 3-4 pers som försökte underhålla oss själva..
Och ja.. Det gick inte! Sant! Kunde kvitta om jag visste!




 Är bara så förvirrad med vad jag är.. Vad är vi?
För jag vet att hon tycker det är så extremt jobbigt att inte veta var hon har Linda
och att både humör och agerande inte stämmer med varken ord eller vänskap...
Att inte veta vad man är och varför man blir behandlad kallt titt som tätt..
Men då kan hon nog förstå hur hon själv blir.
Dom två är ju väldigt lika i detta.. Men det ser dom inte?
Man ska inte klaga på hur man blir behandlad,
innan man ser själv hur man själv behandlar andra!

.

4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

detta är ju på barn nivå anser jag
kram

Anonym sa...

Ni var inga änglar själv. man skickar inte min pojkvän som sändebud för att NI ville att jag skulle komma dit. det var NI som gick iväg, det var NI som pratade om ERA saker och det var NI som kände att ni inte var välkomna. Jag hade köpt massor av saker, pyntat lägenheten, gjort iordning fint, Får jag inte ha en dålig dag utan att få skäll på? Förklarade ju för dig under kvällens gång att det INTE HADE MED DIG ATT GÖRA, då fattar inte jag varför man skyller på mig i bloggen.. Och krama mig för fan inte hejdå I så fall ifall du är arg eller sur på mig.... Det finns TVÅ versioner i allt, men grattis, du har fått mig att känna mig som en idiot på grund av denna ""fest"".. Danke så jävla mkt.

Josefina sa...

Ja skriver inte av det du SAA...
Jag skriver utifrån det agerande jag upplevde! Skillnad.

Ja jag skickade honom, då det inte gav resultat då jag försökte i köket! Anna titta på mig då jag prata, men sen fortsatte du ditt samtal som ja inte va där.. Då skicka ja han, JA!

Ja men när värden sitter i köket å vi får underhålla oss själva, så va ska man säga?? Hade du vart välkommen?

JA jag krama dig, för jag kom till dig för att du bjöd mig och jag ville ha kul på en väns fest!
Detta med att titta surt på folk osv, det hände när man va i tonåren, känns som vi är mognare än så???
Skulle ja inte krama dig hejdå efter den kväll bara för ja va förvirrad?? Fyller 26 år snart så ja känner att det är bättre att bete sig som den ålder jag är också..

Jag kom till DIG då jag kände som jag kände igår, jag tog upp det med DIG, på plats, direkt!

"Fest" skrev ja för vi va ju 3 pers som underhöll oss... precis som DU sa innan Halloween så är det ju skitsamma att ens ha fest om man bara blir 3-4 st! Men det var ju precis det vi fick vara!

N sa...

Alla kan inte vara i gäng hela tiden, vet i så fall inte vilken fest DU vart på, men jag umgicks med anna i köket just eftersom NI GICK.. Jag ville inte störa så därför var jag kvar i köket.. SOrry då!!!