torsdag 29 oktober 2009

Jippiiiiiiiiii

Jag skrev ju till ansvarig igår, om lägenhetens skötsel osv.
Frågade hur vi gör då jag tänkte måla om även vardagsrum och hall.
Målare kommer ju ta sovrum som sagt, men resten då?

Menade på att jag kan göra det själv, men ska jag stå för hela kostnaden då,
eller ska vi tex mötas halvvägs eller hur tänker ni om detta?, undrade jag.
Han svarade idag att han ber målare ta även v-rum och hall!!
 

Yaaaaaaaayyyy!!!!
Fan va gött!! Jag skrev faktiskt även att den röd- orangea färgen var jobbig
och att jag tänkte måla om detta själv isåfall innan jul å allt.
Han tyckte nog också att nyansen var lite väl jobbig haha!

Så jag är hur som godkänt om målning i hela lägenheten, istället för BARA sovrum!
Så ska ta kaffe och göra mig i ordning nu bara och sen iväg och välja kulör!
 
 

Förresten! Jag satte i natt ut Denna lägenhet på blocket också...
Redan nu på morgon har jag fått massa svar och kravet är att dom tar den 1 januari.
Men vissa av dom kan redan ta i december, så det är ju lysande!
Sa då att jag flyttar 5 dec, så efter där isåfall och nån kille sa t.o.m att han tar så fort i dec som går,
och kan även då ta en ostädad lägenhet bara han får komma in,
för han måste visst vara ute ur sin redan 1 dec.


Inga kommentarer: