torsdag 24 september 2009

Vad tycker NI??





Nästa lördag ska vi till Västerås och hämta denna kille!
Han är idag 7 veckor gammal.

Mina namnförslag har länge varit Melwin och Lowe, men även Alwin.



Min vovve heter ju Wilmer och denna valp blir ju mammas hund.
Hon har även en perserkatt som heter Madicken.
Vad jag nu är nyfiken på, är vad NI läsare tycker!
Vad ser valpen ut att passa till för namn?
Vad tycker ni och passar inget av dessa, vad skulle passa bättre enligt DIG??







Kommentera era åsikter!
Jag är jätte nyfiken att veta vad just DU tycker!


14 kommentarer:

Tiggir sa...

Så söt han e!!! en litten hårboll

Angelina sa...

KURT ;)

Hemmet Är Min Borg sa...

men lina hahahahahah

Yvonne sa...

Det där är en Alwin!

Nettan sa...

MELWIN!!!

Lilliss sa...

Lowe eller Alwin!

Anna Karin sa...

Han ser faktiskt ut som en Alwin tycker jag, men Melwin är finare namn... :-)

Josefina sa...

Så kul med alla kommentarer om vad ni tycker :)
Fortsätt att skriva, ni som tittar in på inlägget ;)

Lina sa...

Men, ska du få en till liten boll!? Gud vad roligt! Grattis!

Vad skulle du vilja göra med honom sedan?

Några egna favoriter är: Focus och Roxas. :)

Anonym sa...

Melwin, det namnet gillar jag!

CaRmA sa...

Ansgar e grymmt :)

söt liten rackare

Ida sa...

Alwin är ett fint namn. Men ett favorit namn hos mig är Alfons, det har jag funderat på om man ska skaffa någon mer hund någon gång.

Jojo sa...

Ida:
Ja det skulle nog bli lite lustigt om det skulle bli Alfons ;D
För det heter nämligen pappas ena collie *tihi*

^_*

Michaela sa...

Eftersom din mamma har en katt som heter Madicken så måste ju bara hunden heta Abbe :) Det är ju grannpojken som Madicken gärna hänger med :)