onsdag 16 september 2009

Tar mig tid.....

 
 
 
 
Äntligen fann jag ett brännarprogram på datorn!
Precis när jag fixat ett annat dessutom... Men men!
Nu har jag hittat datorn egna brännarprogram och äntligen har jag börjat ta mig tid 
till att ordna upp datorns innehåll, samt allt som finns på min externa hårdisk.
Den externa disken är nämligen full och jag vill kunna spara allt som nu är på datorn...
Kraschar datorn så går ju alla foton osv bort för alltid!

Har ju massa foton som inte är sparat ännu, så äntligen tar jag mig tid!
Sitter och packar filerna, alltså till winRar filer, för dom blir mindre då.
Sen ska jag bränna ut viktiga saker på skivor.
Får även tänka att den externa kan krascha, för det har hänt flera andra så...

Nu gör jag back up på mina filer helt enkelt! 2 feel safe!

Inga kommentarer: