tisdag 22 september 2009

Segt....

 

 
 
Försökt packa ikväll men gud vad det gått segt! 
Har tatt emot och jag kom ingen vart..
Nu så har jag iallafall packat lite och det blir väl jättekul att släpa runt 
denna tunga packning på två tågbyten... Samt hund i handen också.

Har nu även letat som en galning efter mitt hyreskontrakt!
Flyttade in här 1 nov förra året och nu vill dom att jag ansöker nytt bostadsbidrag.
Alltså jag hittar verkligen inte kontraktet! 
Jag har ju allt, inkl viktiga kvitton och garantier, som ligger i pärmar, 
men nuvarande kontrakt hittar jag inte alls!
Fattar inte! Gud vad det stör mig!
Ska ju vara borta rätt länge också så bör ju ha allt med mig till Lidköping.. Suck.

Får gå upp väldigt tidigt känner jag, för sen går ju tåget strax efter tolv.
Ska ju ta mig dit och allt också..
Måste innan resan, fortsätta packa klart, se till att duscha och även försöka hitta kontraktet då.

 
Nått annat som stör mig är att min digital kamera fortfarande är på service!
Nu har jag ju inget att ta kort med i Lidköping!
Tänkte att det skulle hinna bli klar innan resan, men nej då.
Dom ska skicka ett sms när den är klar sa dom, och det kommer säkert 
ett sms någon enstaka dag efter min avresa mot Lidköping!
Vet inte heller hur länge dom har kvar kameran sen..
Jag kommer ju inte kunna hämta ut den på länge ju..




I'm stuck in a dark mess...

 
 
Ja.. Det är mkt tankar nu känner jag.
Alltså just med hur jag ska hinna allt,
synd att kameran ännu är så service, vart är kontraktet....................

Känner mig trött och orkeslös efter allt nu med C-A.
Han lämnade av det köksbord och så som han lånat av mig.
Vi bytte några meningar om vad vi känt och uppfattat sen Västerås...
Så kom vi fram till att det är det sista nu.
Nu kommer jag få vara ifred.
Kommer ju ändå ta ett tag att komma tillbaka igen känner jag, är tömd på energi!
Ser iallafall fram emot valpen!


Nä nu måste jag försöka sova.
Klockan har hunnit bli 1.47 och larm bör väl ställas på 8 senast så..

Natt!


1 kommentar:

Nettan sa...

Lägg all din energi och fokus på valpen i Lidköping, tänk inte på nåt annat. Och ha skoj! Vi kommer sakna dig :) Ha en bra resa kram!