fredag 11 september 2009

Ops i did it again!




Blev visst lite senare trots allt... *ops*
Följde Nettan en liten bit förut, då hon skulle hem. 
Fick ha på mig mina höst stövlar faktiskt. Inte sett dom på ett tag nu. 
Även denna natt va alltså kylig. Dagen har ju varit varm, vindstilla och massa sol, 
men känner en tydlig skillnad om nätterna. Känns att höst är nära.

Det är ju bättre årstider i öster och även byter årstider snabbare. 
Tex då jag skulle flytta till Norrköping. Först då kontraktet skulle skrivas, 
då var det ännu vinter i väster, men här i öster hade våren redan kommit 
och det hade knoppat för full å allt. Så är tydlig skillnad.
Pappa har berättat varför det är bättre väder här i vad dom har och jag minns inte exakt men i like!






Nu är bilrutor näst intill frostiga.. Man ser på bilar att det är kallt. 
Nu pratar jag om Nätter. Dagarna är ju fortfarande sköna. 
Jovisst känner man väl att det inte är sommar även på dagar men 
jag menar att det är för tidigt ändå att klä sig om dagarna, så man går ju ännu i t-shirt osv. 
Men ändå inte högsommar heller som sagt. 
Men nätter känner man ju att det känns väldigt höst kyligt. Vänt på kort tid dessutom. 
Var ju ute med Nettan bara för nån natt sen och då var det inte kallt. Kommit nu.
Försökte ta foton från fönstret för att visa bilrutorna osv, men gick inte som tänkt med mobilen. 
Hoppas min digital kamera är klar från service snart. Miss it!

Nä nu är klockan 6.30 så ska sova. Solen har gått upp dessutom.. 
Blev senare än tänkt efter att dom gick förut. Så natti igen

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

denna tiden är ju underbar ,
kraaaam

Lilliss sa...

en perfekt årstid för mys fika,
tycker om hösten....alla färger på löven är ju underbara



kramiz