onsdag 2 september 2009

New Look

.
Jag har som ni ser, bytt layout på min blogg!
Var så trött på hur bloggen såg ut, så nu är det ny look!
Bytte igår, om jag inte minns helt galet..

Det är rosa "tema" på utseendet och inte precis vad jag Helst skulle ha kanske,
men jag tycker ändå den blev rätt så söt ändå, så får vara rosa tills vidare.
Kommer ändra utseende igen fram över hur som.
 
 
 
Känns uppfriskande att ha bytt utseende lite nu faktiskt!
Jag satt precis och la till översättning här till höger --->
Ni ser de små flaggorna under min besöksräkare.
Förut var flaggorna större och tydligare....
Jag har alltså tatt flaggorna in i photoshop och gjort dom mindre,
samt gjort dom mer genomskinliga som ni nog ser!

Förut när Maria var här så fixade jag även tillbaka min besöksräknare..
Hade ju glömt av att lägga tillbaka den, efter bytet av utseendet.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Din sida är jättefin nu! Precis som det är uppfriskande att byta dukar hemma kan det nog vara att ändra sin webbsida. Roligare för läsarna också!
kram på dig

Hemmet Är Min Borg sa...

håller med Yvonne , du är duktig tjejen på att få till det
kraaaaam