onsdag 9 september 2009

"Mobilt Bredband"

Nu är klockan 6.30 pm....
Beställde precis mobilt bredband i kontant kort.
Jag och C-A är överens om det och nu fixade jag det mobila som sagt.
Ska även få mitt mobilnr till kontaktkort.

Men först så är nu det mobila bredbandet fixat till kontantkort.
Jag sökte noga på info om vilket som är bäst i mobilt bredband.
Kom fram till att det är 3. Nu har jag ju telenor 
och det var mer för att jag först tänkte ha mitt mobilnr i telenor, 
men så gick det inte och ett nytt nr skapades, så det blev som det blev.
Nu när jag får välja så är det 3 det blir.


Här är två länkar om vilka som är bäst i mobilt, och varför:


Detta modem valde jag.
Turbo3G Pro-modem för snabb upp- och nedladdning av tunga filer. 
Det fanns ett som var till för att  framför allt vara Snabbt mobilt,
men det fann jag inte på kontaktkort, utan endast som abonnemang.
Här .kan ni se vilka fler modem man kan välja på och va de är bäst på!



När man har mobilt bredband på kontantkort,
finns det tre värdebevis att välja mellan, då man ska fylla på sitt mobila kontantkort.
 En dags fri surf kostar 29 kr, en vecka ligger på 99 och en månads fri surf ligger på 299.
Kommer ju bli att jag tar månads surf, eftersom det är varje dag jag surfar.
Då är det ju bara att surfa på sen, för kostnaden är ju fast och man surfar sen fritt.

Läs mer om det erbjudande jag beställde, här!

2 kommentarer:

Electra 225 sa...

Halloj tjejen.Jag såg på tn,n att 3 hade bra bredband och relativt snabbt oxo,,Ha de gött

Hemmet Är Min Borg sa...

vad bra att de löste sig till slut
Kraaaaaam