tisdag 15 september 2009

Laundry day




Tvättar idag för fullt!

Sist jag tvättade så körde jag på dessa medel nedan
och hela lägenheten luktade uuuuunderbart från sköljmedlet!!!!
Annars brukar jag tvätta med Willys egna tvättmedel,
men inte varit där på länge och brukar aldrig handla där.
Gillar ju ica mest så blir endast att jag åker till Willys för tvättmedlet,
vilket jag inte orkat, så fick bli via color denna gången.
Men vad gäller sköljmedel så använder jag lite olika.
Det måste lukta gott och då man rör sig så ska en doft strömma runt en.
Sånt känner man på folk och det är INTE kul att känna att dom luktar sunk!


Måste säga att prova denna, för jösses vad gott det luktar!
Hela bostaden luktar ju gott när det hänger på torkstället!






Andra tips till de som inte tvättar som man ska....


Låt inte tvätten ligga i maskin för länge, för det surnar
och tro mig, den doften KÄNNS!
Häng DIREKT upp tvätten på tvättställ så kläderna kan torka,
för i en klump kommer fukten att göra en doft ifrån sig.

.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja titta Wilmer vad gör matte, så fint det blir ,du är för rolig
kraaaam

Hemmet Är Min Borg sa...

ingen risk att något luktar surt hos dig inte, så fräsch jämt o luktar gott,
kraaaaam