onsdag 2 september 2009

Fan!

.


Har medicin å skyndade mig nu iväg innan apoteket stänger.. 
Sprungit som en jävla galning och hann precis, 
men nu fanns som vanligt inga recept inne! Igen!
Tog sista medicinen igår och har alltså inte tatt idag. 
Känner mig redan yr och konstig för att jag inte tatt den idag. 
Kommer må illa rätt snart också vet jag. 
Gör jag jämt när jag vart utan för många timmar. 
Vilket jag redan har varit. Dessvärre så finns inga tabletter, 
för inget jävla recept är ju skrivit! 


Jag som känner mig så orkeslös redan! Orkar inte hålla på och krångla runt! 
Tog ju för fan massa tid innan jag orkade mig iväg till apoteket 
och nu ska jag krångla mig iväg till akuten tyckte hon! 
Och hur fan ska jag komma dit då?! Orkar inte! 
Får väl åka hem och må illa då! Fans helvete!
Jag som redan haft så mkt ångest idag och inte allt haft ork! 
Känner redan hur yr och jobbig jag börjar känna mig 
för att jag inte tatt min dagliga medicin sen igår morse!

Inga kommentarer: