fredag 4 september 2009

Dogless

Maria har varit här och myst till film med mig.
Nu har hon gått hemåt, tillsammans med Wilmer.
Hon frågade nämligen förut om det är okej om hon tar med Wilmer till skogen imorn.
Hon ska tillsammans med en till, plocka svamp...
Så hon undrade om Wilmer kan åka med och det går så klart bra.
Eftersom dom åker vid 8 imorn bitti så kan han sova hos Maria i natt.
Det går så bra så! Så nu är jag utan hund i natt och lite imorn.

Nyttigt för både mig och honom att komma ifrån varann lite ibland,
och så var det kul att Maria kom med förslaget.
Blir kul för Wilmer att komma ut lite så där, för denna veckan 
har varit lite väl lugn för honom, med tanke på allt med C-A 
senaste tiden som sugit musten ur mig.

Ska passa på att försöka få in kameran på lagning imorn.
Det blir att åka till Media Markt vid nått tillfälle.
Blir lite mys med Oliver i natt istället! Ska försöka lägga mig snart redan.

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

vad snäll Maria är som tog med honom lite, sen tar ju jag över när du kommer hit oxå,så du får koppla av lite, jag har honom så gärna så, det lilla livet
kraaam

Nettan sa...

Vad skönt att vara hundfri en dag :) NJUUT! :D I would ;)