onsdag 2 september 2009

Blogg Pyssel

Nu har jag pysslat åter igen med små pill här på bloggen!
Jag har för det första sett till att ändra i koderna,
så att inte labels ska synas i varje inlägg.... 
Alltså, till höger så ser ni ju labels, klickar ni på Hund tex,
så hamnar ni ju på alla inlägg om just Hund.
Men jag vill inte att labels ska synas vid varje inlägg i sig, utan där vara osynligt.
Fick då gräva i koderna för att fixa så detta försvinner. Nu är det borta som sagt!
Sen har jag nu fixat på länkarna vid min banner, alltså längst upp vid titelbilden.
Titelbild är en "banner" för er som inte är så kunniga.
Så de länkar som förut var där, ville jag inte ha.




Nu har jag luskat ut hur mina personliga länkar ska ersätta de som var.
Så nu kan ni enkelt klicka er till min Twitter, Facebook, Myspace och YouTube sida bl.a
Min hemsida är också här ovan, druttizen.se är det.
Eftersom den där listen allra längst upp, nu är borta....
Alltså den verktygslist som finns på blogger/blogspot och där kan man klicka på instrumentpanel,
göra nytt inlägg enkelt och snabbt, samt logga ut sig osv.
Eftersom den inte är kvar så skapade jag ett litet diskret hjärta här ovan.
Klickar jag på hjärtat så är det en länk som leder mig till att skapa nytt inlägg tex.
För er som inte är inloggade som kommer ni bara hamna på bloggers startsida.
Så lite diskret så är den där och gör det smidigt för mig att skapa nya inlägg och sånt.







BTW.... Love this song!!!



Inga kommentarer: