torsdag 20 augusti 2009

Rix FM festival

.

Nu är jag hemma! Hungrig men annars nöjd med kvällen!
Hade lite väl många bollar i luften förut idag...
Tvätten, samtidigt som jag skulle få mig duschad, mat i magen osv.
Hann inte med allt på samma gång, men det hade jag förstått innan.
Fick ta 'spånkan' (spårvagn) iväg till Folkparken där jag mötte upp Nettan.
Att bära på alkohol, väska osv och ha en stressad hund, inte lätt nä.

Vi åkte på de biljetter som jag och Wilmer åkt på spånkan.
Jo, hundar måste betalas också i denna stan. Som ungdom går dom på.
Så vi åkte på de biljetterna fram till Wasaparken.
Förbandet var fortfarande igång som tur var,
fast att vi ju var där nån gång efter 19 och det skulle börja 18.30.
Sa till Nettan att det ofta börjar senare än planerat + att förbandet
brukar värma upp publiken med massa musik å så i 30-40 minuter.
Så vi hann alltså innan festivalen börjat trots allt.
Vi mötte upp Mattias på plats där också, som jobbat stängning idag.








Tog lite foton, filmade och vi hade lite xider och sånt med i väskan.
Nedan är några av artisterna som uppträdde.
'Kim' tex uppträdde innan kameran kom upp.




Janet




Lili & Sussi




Andreas Johnson




H.E.A.T




Måns Zelmerlöw




Agnes




Martin Stenmarck





och kvällens festival avslutades sen med.....




EMD




Well...... Det var kul att se Rix FM även i år.
Festivalen slutade vid 22 och då skulle vid träffa Linda och Johan
vid Grand Hotell som dessvärre vi inte skulle hinna alls.
Fyrverkerierna börjar 22 och vi skulle se detta ihop.

Hundarna var hemma hos Nettan och Mattias så vi gick dit,
efter att ha pratat med Linda och Johan en stund.
Så nu är jag hemma och ska käka.
Hann ju inte äta mer än 3 mackor innan jag rusa iväg till Nettan tidigare.







EMD


2 kommentarer:

Electra 225 sa...

Va kul ni har det,,Är jätteglad att du är ute med dina VÄNNER,,Ha det bäst tjejen,,Kramiz....

Yvonne sa...

Hej tjejen, det var ganska jobbiga kommentarer du fick nyligen... Stå på dig, jag tror inte att du har gjort något fel. Ingen är perfekt, inte jag heller *skrattar*, men men ska inte ta emot vad som helst. Många kramar, ha det gott.