onsdag 19 augusti 2009

Smygstarten

.



Nu är alkoholen införskaffad. Jag och Nettan åkte till bolaget vid coop.
Sen åkte vi till Mattias på Maxi lite. Blev en sväng in till Gina Tricot också.
Ska se till att få mat i magen nu och sen se vad klockan hinner bli ikväll.

För redan ikväll är det ju Augustifestens början, så det är ju fyrverkerier osv.
Maria undrar om jag vill hänga med henne och Linda och se på smällarna sen.
De ska mötas vid 21.30 och
först brukar det va eldshow i vattnet och därefter smällare.
Skulle behöva duscha av mig å så, om jag ska ge mig framåt sen...
Blir säkert att jag hänkar på. Skulle höra av mig till Mattias och Nettan då med.

Det är ju mest imorn det rullar igår då...
Men man kan nästan kalla det för en smygstart idag, för det händer lite,
men inte alls lika mkt som på de andra dagarna.
Förut har det ju börjat på onsdagar och hållt på till lördag.
Då hade dom Rix FM på onsdag kväll också, nu är det torsdag istället.



3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

roligt med lite fest, du är väldigt bra på de fotot tjejen
kraaaaam

Josefina sa...

Fotot i inlägget?? *kliar mig i huvet*

Hemmet Är Min Borg sa...

ja ,fotot i detta inlägget ;))