söndag 23 augusti 2009

Lugn söndag....

.




Kom hem nu från Maria!
Vi har suttit och planerat lite inför camping helgen som är snart!
Mattias ska dessvärre jobba och Jussi ska inte heller med.
Blir Johan, Magnus, Linda, Maria, Nettan och jag iallafall.
Sen även Lotus, Wilmer och Candi då.

Vi kommer åka båt ut till en ö och där är vi i tält sen..
Well, nu är jag hemma som sagt och eftersom det blev så sent i natt/morse
Så vaknade jag väldigt sent idag också.
Så efter vi vart hos Maria, så blev det svängen förbi på McD,
innan jag begav mig hemåt.. hon bor ju vid Donken dessutom så.

Wilmer gick med mig sen också då...
Så Linda och Johan hade med han dit och det är skönt att ha han hemma igen.
Tack åter igen för att ni ställde upp! Puss och kram!







Nu sitter jag här och ska äta min mat..
Twins har börjat precis också.
Den där filmen med Arnold Schwarzenegger och Danny DeVito.
Så ska käka och se på den här nu....... see ya!

Inga kommentarer: