söndag 9 augusti 2009

Lidköping

.
Ser på nån film på 5an nu. "Midnight Bayou"
Nån kille som flyttat in i en stor kåk.
Det spökar där och han träffar en tjej i "byn".
Det konstiga spökeriet och bilder han ser hit och dit, börjar denna tjejen också se.
Han och denne tjej känner en stark passion till varann.
Det visar sig att spökeriet är från deras förra liv.
De var passionerat förälskade i ett annat, tidigare liv.
Ett liv som hände just i den kåken, så nu är dom tillsammans igen!
Vilket inte uppskattas, precis som förr. Eftersom hon var en piga förr
och han var högra uppsatt än henne.




Hur som helst.....
Usch... känner en smärta på höger sida om bröstet.
Alltså i samma position som hjärtat sitter, fast på höger sida.
Det blir så ibland och var värre som barn.
Då kunde jag inte röra mig eller andas på jätte länge.
Men nu smärtar det mest bara....
Det försvinner väl om någon timma eller så, skulle jag tro.




Sunset - Utanför Lidköping



Jag kommer även skriva om hur det var på mitt besök i Lidköping.
Har ju inte skrivit en helhet av det ännu och foton har ni heller inte sett.
Inte de som var från digital kameran.
Så jag lovar att skynda mig med att skriva om det besöket!

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

jag tror du har haft lite för mycket omkring dig de sista ,de kan bli så då,mycket tankar och lite rörigt
kraaaaam

Lilliss sa...

gud vilken snygg bild!
ta och var lite egoistisk nu och ta hand om dig!

kram kalas!