torsdag 13 augusti 2009

- Höst Tecken -

.



Var ute med Wilmer nyss...
Han var så duktig och sökte tät kontakt med mig.
Precis som jag vill att han ska gör.
Han blir faktiskt bara bättre och bättre på kontakt.

Sen kommer han ibland och myser också. Pussar mig i ansiktet lite.
Så han och jag har fått ett starkare band än förut.




Fallna löv här och var....



Vi träffade lilla söta Saga nu på vår lilla promenad också.
Den lilla collie tik som bor i en kåk typ mitt emot min.
Hon är liten för att va collie och Wilmer är lite stor för att vara sheltie.
I början fick jag ofta frågan på håll "Är det Saga".
Dom trodde Wilmer var hon alltså.
Hon hade fått massa päls nu sen sist jag såg henne. Så himla fin!
Hon är nästan 3 år och Wilmer blev rätt så nyligen 1 ½.









Som ni ser så tog jag lite kort på hösten också.
För att visa er hur det börja falla här i Norrköping.
Så tog en kort promenad för att fånga några få foton här omkring bara.

Går verkligen undan nu, men byte av årstid.
Både bra och dåliga känslor inom mig, angående det har jag.
Är ju en sommar person, samtidigt som början av hösten är såå mysig!
Sen blir det mer och mer regn osv dessvärre.....
Så bara början är mysig, med alla fina färger på nyfallna löv osv.



Augustibil?
Klicka för att förstora foton!

Inga kommentarer: