söndag 16 augusti 2009

F.R.I.E.N.D.S

.
Nu gick Maria. Vi har umgåtts sen C-A kom hit.
Hörde av mig om att han vart och knackat på.
Hon undrade om hon ska komma över, vilket jag gick med på.
Linda var redan hos henne så de båda, plus Lotus, kom över till mig.
Linda gick för ett par timmar sen men Maria har stannat tills nu.

Tack för att ni båda bryr er! Kraaaaaam!



Linda & Maria



Jag och Maria satt även nu och kollade lite Astrologi.
aha.nu gör vi en planetberäkning som finns där...
Då får man se hur planeterna låg då man föddes, genom att man
skriver i födelsedata på den man vill kolla upp.
För att se läsa om vad alla dessa planeter betyder i sin personlighet så
går vi in på en sida på nätet som heter astrologi.nu/horoskop.
Har man till exempel Månen i Lejon, så läser man först om man månen står för.
Sen nedan där, så finns en motivering på vad just Månen i Lejon menas med.

Vi satt och skattade om hur likt det är!!!
Det stämmer! Prova själv, vetja!
Vet du inte vilken tid personen föddes, så skriv bara 12.00.
Annars blir mer exakt med tid, men inte hela världen...

Jag och Maria tex är väldigt lika!
Men det har vi också märkt så..... Ja prova ni med så förstår ni!
Är det nån ni undra över, varför den är som den är,
så kommer ni säkert förstå och även skratta, då ni läser i dessa länkar!

4 kommentarer:

Carl-Arne sa...

Jag vill inget hellre än få ett slut på detta heller. Jag är ju den som lider mest av detta det vet du. Jag mår så fruktansvärt dåligt av att ha ouppklarat så kan inte stoppa mig själv från att ligga på för att få utklarat. Du har alltid möjligheten som jag sagt till dig att helt säga upp kontakten med mig o det kommer jag i så fall respektera. Men ha det ouppklarat längre kan jag inte. Så vill att vi träffas och pratar. Text kommunikation har aldrig fungerat mellan oss någonsin om allvarliga saker. Det vet du med.

Lilliss sa...

haha det var riktigt roligt!
det stämde ju in rätt bra :)

Tiggir sa...

Jag fattade inte!! Jag gick in o kollade med fattade inte..

Tiggir sa...

Jag gick in o kollade med fatade inte..Behöver någ litte hjälp