lördag 8 augusti 2009

Friday Night

.
Pratat i telefon nu sen jag kom innanför dörrn.
Var hemma vid 2.45 nämligen, efter en trevlig wii kväll med Nettan och Mattias.
Sen blev det lite trevligt telefon prat tills nu.

Jisses vad trött jag hann att bli!
Får skriva mer imorn.. så lägger jag mig för nu *gäääsp*
Imorn tvättar jag också så kan ju inte sova hur länge som helst.

 
Näää nu ska jag sova! 
C-A har tatt enormt med energi sen Västerås.



Nettan, Mattias...
Tack för den trevliga kväll vi hade! Ha det bra i Lule!
Var såååå skönt att få tänka på nått annat än allt krångel, ja ni vet,
så tack igen och Kraaaaaaam!!

4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

vissa människor är bara sånna, inget att göra åt,
de var trevligt och prata med dig lite inatt ;)
kraaaaaam

Electra 225 sa...

Hallå tjejen,Ja varför inte ta bort sin banner ochså då???Så knepig gobbe

Purple Kitten sa...

Det var en skittrevlig kväll som vi självklart måste göra om!! :D Synd bara med tanke på allt som hänt dig, men vi hade skitkul ändå! Kommer sakna er alla här nere men ska bli skönt att få komma hem lite också!:D

Yvonne sa...

Det där sättet att förvrida saker och ting känner jag igen, man känner sig själv lite schizo av sånt!Hoppas det lugnar sig... Superbra och viktigt att dina kompisar stöttar dig!