torsdag 20 augusti 2009

Dagens schema...

.
Sitter nu och ser ut som en zombie i ansiktsmask!
Ska snart in i duschen också. Har även lite tvätt i maskiner.
Den första är klar om typ 30 min och den andra är klar om en timma typ.
Sen när jag är klar så ska jag till Nettiz, för vi ska ju till Rix FM festival!
Wilmer ska vara där med Candi, medan vi vuxna går ut.
Sen ska vi hem emellan, gå ut med hundarna, ta nån till xider typ
och sen ger vi oss ut igen till stan då hundar är rastade å så.






Blir rätt stressigt nu, för Rix FM börjar ju 18.30.
Jag bör ju ha tatt tvätt, duschat, fixat mig i ordning....
Tagit mig hem till Nettan och sen ska vi hinna komma till Wasaparken i tid med.
*puh* klockan springer och massa står på schemat! Har inte heller ännu ätit nått.

För artister, info och massa om Rix FM festivalen,
så finns allt på denna länken:


Rix FM festival - Sveriges största gratis festival!

3 kommentarer:

Lina sa...

Hoppas ni får det jätteroligt!
Kramar

Hemmet Är Min Borg sa...

önskar er en trevlig kväll
Kraaaaam

Tiggir sa...

hihi loter kul=)hoppas att ni får det också=)
Vill bara beom ursäkt för om jag har sat dig i en obekväm sist med de här med Nettan men jag vill ändå tacka för ditt stöd
Står kram