lördag 22 augusti 2009

Bedtime

Har pratat i mobil tills nu. Maria gick för en timma sen.
Vi tog sällskap ifrån Nettans tidigare och sen undrade hon
om det är okej att hänga med mig hem en sväng. Så blev det.

Asså men tanke på vad klockan hunnit bli, så ska jag lägga mig.
Men jag skriver mer om kvällen imorn.
Datorn segar dessutom nu och jag tänker fixa både foton och videoklipp
in i inlägget, så det skippar jag helst nu mitt i natten med segt internet!
Imorn är det sista dan för Augustifesten och då är det bl.a
på dagen karneval, dansuppvisning i bugg och rock'n roll,
och Bosse Bildoktor ska visst stå och ha direktsändning i P4.
Man ska visst kunna fråga honom en massa.


Hur som helst.....
Två st tivoli och en väldigt lång gata med Marknadstånd,
sånt är ju igång hela tiden som sagt!
Utöver det så är det ju olika scener i olika delar av city...
Olika band eller artister uppträder, öltält utan inträden...
Ja det händer så mkt att jag inte faktiskt vet hälften,
men det finns ju schema som sagt.

Är hundfri också! Känns tomt, men nyttigt är det.
Här finns schema och info om Augustifesten som sagt:

Läs programmet här!
Info och allt om Augustifesten här!




Men om fredagen, alltså hur idag var,
det får jag pilla in i bloggen imorn istället *gäsp*
Klockan är nästan 3 nu i skrivande stund lixom.
Så.... Night ya'll

Inga kommentarer: