lördag 6 juni 2009

Tjejkvällen

.



Igår var jag hos Nettan som sagt och vi var 5 tjejer.
Wilmer var hos Arne som sagt, som fick sitta hundvakt.
Det var en hundfri kväll med gott att dricka och med chips,
samt en film som vi tittade på efter vi pratat och tatt något i alkoholväg.






Filmen vi såg hette Repo och efter den så hann jag inte se fler filmer,
för det skulle bli för sent att hämta Wilmer då,
så vi satte på lite musik istället och även satt och pratade igen.
Vid kl 3 på natten, så gick jag hem mot Arnes för att hämta Wilmer.
Det hade gått bra, men han är som sagt inne i lite spökålder.






Nu ska jag lägga mig, för imorn strax innan kl 9,
ska vi vara på 'Himpa-fältet', för shelties ställs ut vid kl 9.
Det missar man ju inte gärna!
Lilla söta Candi ska ju ställas ut i ringen bredvid, så ska heja på gumman med.
Lycka till imorn gumman! Både till Nettan och Candi!

See yaa!

5 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

roligt att du hade kul
på eran tjejträff
kramis

Lina sa...

Vad kul med tjejträff!
Ska du ställa ut Wilmer? Lycka till i så fall!

Nettan sa...

Tack för peppningen inför utställningen! Synd att candi inte vann nåt, men jag tyckte iaf att vi gjorde vårt bästa! :)

Smultronlycka sa...

Hej!!
Vad jätte kul att du följer min blogg :)
Oliver,vilken sötnos!Jag älskar perserkatter!!Såg att du rakat honom för ett tag sen..
Vad kul att din mammas katt och Oliver är syskon.
Vi har ju en perser och en skogskatt.
Skogskatten är lite elak mot persern ibland.Han är så hårdhänt och dominerande.
Hade helst haft 2 perser katter..men men..skogskatten Kotten är härlig ändå han..
Wilmer är en riktig skönhet han också!
Kul att du ställer ut honom :)
Vad kul ni verkat haft på tjejkvällen!
Hoppas du får en fin måndag!
Kram Anna

Carl-Arne sa...

Ser ut som ni hade riktigt trevlig kväll ja. Ja och wilmer hade det med bra..