onsdag 6 maj 2009

MEN FÖR F - N!!!!!!


Ursäkta men jag är så jäkla förbannad så jag skakar! Utan att jag överdriver!
Ni som följer min blogg vet ju att jag väntar på svar på lgh.
Här kan ni läsa alla inlägg som är skriva om Just denna bostad,
så ser ni om vilken lgh jag menar osv osv.... Läs här!


Jag fick ju svar på min blocket annons där jag söker bostad,
och en tjej skrev om sin bostad, alltså denna då.
Hon sa att det finns en kille till som är intresserad, men jag fick gå först.
Jag tackade även ja, samma kväll jag tittade. Först var jag också.
Hon lät mig alltså gå före denne killen.
Tror inte ens han behövde se den eftersom jag sa till tjejen att jag tackat ja.
Höll även kontakt med henne om hur det gick med besked från värden.
Hon ville ju med veta eftersom hon kunde få dubbla hyror annars.

Som i tidigare blogginlägg så har jag ju
kontaktat värden för att höra hur det hela går.
Första gubben visste inget men skulle höra med kontoret.
Andra gången jag ringde så var det en telefonsvarare....
Jag talade in att jag hörde av mig för några dagar sen
och att jag tackat ja till Apelgatan 20a, men inget hört.
Fick inget samtal eller alls bekräftan efter detta samtalet heller!
Sen var det ju Valborg och allt.... Röda dagar..






Ringde .NYSS. nya värden igen och sa att jag precis tackat .Ja. till
en lägenhet för .3 veckor sen. men inget hört...
Han sa att; ...Ja den är redan gången...
Jag sa att det är på Apelgatan 20a, och han sa att; ...Ja den har gått!

Här har jag suttit och väntat och väntat!!!!!
Slutat söka på andra bostäder eftersom jag redan tackat ja till en!!!!!
Oveten om jag ska flytta snart eller inte.... Måste jag packa nu eller???
Ska jag sätta ut min nuvarande bostad på blocket eller inte???
Eftersom denne tjej som bodde där, redan flyttat ut så är ju bostaden ledig.
Att inget veta och bara sätta hela livet på paus!
F-n säger jag!!!! Nu fick jag efter .TRE JÄKLA VECKOR, .reda på detta!!!!!
Att inte ha Mage att ens ringa mig, fy f-n säger jag!!!!

Ja det är ju bara börja söka igen nu då!!!!!
ARG ÄR JAG!!!! Besviken också!!!!

6 kommentarer:

Carola sa...

Förstår att du är förbannad! Hade jag oxå blivit. Håller tummarna att du snart hittar nåt annat!
Ha det.. så hörs/ses vi..
Kram Carola

Anonym sa...

ajdå..
hoppas du finner en lya,
kram o lycka till.

/Hagelin, Lidköping

Hemmet Är Min Borg sa...

ja vad är detta för sätt,så kan man väl inte göra

Nanen sa...

Förjävla dålig stil av hyresvärlden..Jag kommer ihåg när jag flyttade hit jag bor nu.Då va det en POLIS som va intresserad av denna lägenheten före mig.Men jag ringde och va på dom hela tiden och sen sa dom bara att kom imorgon så kan vi skriva kontraktet.Och det gjorde jag e klart.Fick en månadshyra gratis om jag städade den själv ochså kanonbra.Så när du hittar en lägenhet igen så ring bara ring....

Josefina sa...

Ja jag var först på denna..
Ringde ett par ggr men ofta utan resultat. Även tjejen som bodde i den förut, hade provat att ringa värden ett par ggr men utan att få tag i han.
Jag både fick tag i nån och prata in på telesvar dessutom men ingen hörde av sig ÄNDÅ. Så idag när ja fick tag i dom igen så fick ja höra att den gått. För fan!

Att man inte ens kan meddela detta!
Jag var ju trots allt först me. Men verka inte som dom tänkt meddela mig ändå, för det lät som den gått för ett bra tag sen.

Verkar va fler gubbar på kontoret å enligt tjejen som bodde där så va dom sega me

Carl-Arne sa...

Blev arg jag med när jag hörde om lgh. Hade nog nästan ringt och skällt på dom om jag haft nr. Dålig respekt att inte höra av sig.