tisdag 5 maj 2009

"Idol 2005"

.
Tittar på .'Idol'. auditions på tv400.
Med gamla hederliga juryn, innan dom blev tre dessutom.
Det var ju på den tiden som idol faktiskt var underhållande att se på.
Alla galningar och en jury som sa ibland lite för hårda, men även kul saker...





Loggas ju av och på internet och msn hela hela hela hela tiden...
Hinner ju inte göra nått, för varje knapp och länk,
då har ju kontakten redan försvunnit med nätet,
så man får sitta här och vänta på att få fortsätta. Nästa steg, samma visa!
Kontakten kan vara borta några få minuter och när den äääntligen
kommer tillbaka, så varar det dessvärre inte ens en minut!
Så sitter mest vid tvn och ser detta som sagt.
Senare är det .'Big Brother'. på tv400 också, ser säkert det också.


Trött är jag också...
Vaknade kanske runt kl 6 imorse, låg och drog mig med stängda ögon
och tröttnade till slut på det så kollade klockan
och den hade hunnit bli strax över 7, så jag gick upp.
Sen .klippte. jag mig i eftermiddags också! Fin till klassfesten nästa vecka!

Inga kommentarer: