fredag 8 maj 2009

"High five"

Tränade Wilmer lite förut...
Han ska inte göra 'High Five' med bara en tass, utan lära sig med båda!
Han är ju vänster-tassad och alltså använder helst vänster,
men nu ska jag få honom att använda sin högra fram tass också.

Har dessvärre inga foton på detta, men lovar att han var mkt duktig!
Vi körde först höger 'five' och sen ska han direkt efter slå vänster 'five'.
Jag bytte även min hand så han ska lära sig att se skillnad på detta sen.
Då kommer han kunna se vilken tass som Han nu ska slå 'high five' med.
Han var mkt duktig som sagt!

Ska träna lite ikväll också på detta tror jag och
då kanske det tas något foto, eller filma t.o.m kanske!
Idag är det bättre väder ute föresten, skapligt med sol och mindre blåst.

1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja han är verkligen duktig och lär sig fort