lördag 11 april 2009

Träna träna!

.


Till frukost blev det ägg och kaffe.. Påskafton och allt som det är!
Sen bolaget för att ha lite påskcider.
Är så ooootroligt varmt och fint väder, så jag ville gå promenad.
Fick med mig C-A på en runda och Wilmer har hela dagen varit så bra så bra!
Började att träna honom redan första rastningen, så jag vaknat.
Barnen lekte här utanför mitt fönster, så tog med mig godis och tränade.
Wilmer tål inte barn så ska få honom att koppla barn till nått bra.






Vi ställde oss på en gräsplätt på andra sidan gatan mot var barnen lekte...
Sen tränade jag med Wilmer där och han skulle hålla fin kontakt med mig.
Han fick göra lite konster och även söka upp godisar i gräset.
Massa "hinder" fick vi, men han var så duktig!
Även en tjej på 'kickbike', men Wilmer sökte så koncentrerat att han inget gjorde.




Ligg - Sen kryp - Duktig vovve!




Stanna - Vänta - Varsågod!




Inte dra - Duktig vovve!



Nu på den långa promenaden så gjorde jag samma träningsmoment,
gick så fint hela tiden och sällan nått fel gjorde han.
Men godis är ett måste att ha med mig ut, annars är det svårt.
Nu ska jag duscha och sen träffa C-A igen för kvällens påskafton.
Lite potatisgratäng och tv blir det, inte så mkt mer..
Imorn spelar vi lite bingolotto, bara för det är påsk och allt.
See yaaa!

Inga kommentarer: