söndag 26 april 2009

Söndag

.


Ringde Helena och hörde om hon ville med till Vrinnevi,
och det blev 2 timmars spring för hundarna på rastgården.
Gizmo, Wilmer, Doglas och Rex lekte hej vilt!
Jag tog med mig vatten i tre flaskor, och en röd boll att leka med.
Det uppskattade border collien Rex otroligt mkt!
Han ber med mkt fin kontakt att man kastar.

Tur att jag tog med mig vatten,
för det var mkt flåsiga hundar vi hade emellanåt omkring oss.
Men som hundar funkar, så är det en stund av pust och sen är vi igång igen!




Som vanligt så läggs .ALLA. foton ut på min hemsida druttizen.se
Här ser ni bara få av alla foton. Direktlänk till albumet är. här!
Se gärna dit, för det finns Massa fina faktiskt!
Jag har lagt alla foton under de datum de togs, så det blir lätt att finna.









1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

mommors hjärta, nu saknar jag dig wilmer, vill krama på dig masser nu o prata me dig