måndag 13 april 2009

Nybäddat

.


Hann inte duscha förut, innan bingolotto skulle börja,
så gjorde det efter bingolotto istället. Men tog inte just håret.
Var ju en hund promenad innan lottot och även C-A var med.
Bad han fota lite så lägger väl ut imorn tänkte jag.


Har varit full rulle hela helgen, så inte suttit speciellt mkt vid datorn tex.

Brukar ju ha kontakt med mina nära i hemstaden tex.

Sen har det ju varit så fint väder att jag passat på att gå med Wilmer.

Är ju roligare med sällskap så trevligare att ha hund om man ska bara traska runt typ.

Blir ju inte gärna av annars.



Väldigt många som grillar överallt varje dag tycker jag. Härligt!

Nån annan dag är det min tur att göra det samma. Inom snar framtid!



Jag vann en ny bingolott som sagt. Men är nöjd hur som!

Det är ju stunden ihop med en vän eller familj tex som gör stunden.

Vinsten är ju bara det stora plusset.

Potatisgratängen åt vi också upp det sista nu till spelet.

Jättegod var den så vi båda är nöjda!





Jag har inte hört påsksmällare faktiskt..

Har sett i nått gräs på nått ställe att det ligger rester

av påskfyrverkerier, men inget hört.

Då är det rätt nära hemmet jag ändå funnit rester av smällare.
Wilmer är ju nämligen super rädd för fyrverkerier. Total panik!

När C-A skulle hem nu efter bingolotto slutade,

så fick han ju gå eftersom det blev typ 3 xider var eller så, under hela kvällen.

Jag och Wilmer skulle följa halvvägs, för han ska ju ändå ut

precis innan vi sover, så vi gick iväg. DÅ hörde vi nån enstaka smällare faktiskt.

Vi såg folk komma gående med alkohol så en del fest

även idag är det ju för många. Men just nu hördes första smällaren på hela påsk.

Inte ett ljud har varken jag, Wilmer eller C-A hört förän nu.

Skönt det faktiskt, med tanke på hur svårt det blir med Wilmer dessa dagar annars.
Fick vända och gå hemåt utan att följa C-A en bit.




Så tog en liten dusch då jag kom in igen..

Kollade sen bloggen lite innan datorn stängdes av, och nu ligger jag i nytvättad säng!

Även täcket är ny tvättat så underbart att ligga ny duschad i fräsch säng!


Natti alle sammen!

Inga kommentarer: