tisdag 28 april 2009

När man väntar på nått gott....

.
Kom precis hem från hundrastgården!
Vi blev ett par stycken på slutet ändå.
Helena och Doglas kom dit, sen kom blandis tik dit och lekte också.
Hon hette Maya och var 1½ år gammal, med mkt spring i bena hon också.
Strax efter så kom hon som har de tre collie hanarna,
så nu har Wilmer fått leka massa igen och det känns bra!

Wilmer gnylade lite innan det kom hundar...
Fick sysselsätta honom, men så fort man vilade, så undrade han när någon hund skulle
komma och vilja leka med honom. Han tittade mot grinden in till gårn och gnylade lite.
Så han blev så glad när det äntligen kom lite vovvar att leka med sen!




- Klicka på collaget för att förstora -




Collie hundarna hade haft massa fästingar redan,
och andra hundar jag frågat om så har dom också redan haft fästingar,
men som tur är så har jag sluppit det på Wilmer!
Han har inte haft sen i höstas / slutet på sommaren.




Men nu är jag hemma igen...
Jag har .INGET. hört om lägenheten idag heller..
trots att jag ringde både i torsdags och igår.
Vore ju Inte fel att veta om jag ska packa eller inte.
Lägenheten är ju redan tom som sagt såå......

C-A gör nu lite ärenden, men vi tänkte äta ihop sen, så blir lite pizza idag.
Jätte länge sen nu som jag åt det.

Ni kan ju som vanligt se alla foton samlade .här!
Dom ligger under dagens datum, så klart.

3 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja de roligt att wilmer får leka av sig ,han ska ha de bäst den killen ;)

Angelina sa...

Skulle de inte lägga nytt golv osv i den "nya" lägenheten.. det behöver ju tid till det oxå.. men dumt att de inte hört av sig ännu.. Sen om hyra skulle bli försen skulle de säkert väsnas för det... hmmm

Josefina sa...

Fast grejen är att jag lämnade in mina uppgifter, samt tackade ja till lägenheten för 2 veckor sen..
Dom skulle höra av sig om jag blir godkänd eller inte.. men eftersom ingen ringt så har jag fått höra av mig, dessvärre utan resultat.
Så vet inte ens om jag fått den eller inte.. 0_o