lördag 11 april 2009

Långfredagen


Har vart en strålande långfredag...
Tog det lugnt idag och sen dammsuga + duscha jag.
Det var dags för Wilmer att sen gå ut, så vi tog våriga kläder och gick ut.
Hade mina vita ballerina skor och vita trumpbyxor. Sen en lång stickad kofta med luva.
Huha vad varmt det vart idag. Upp mot 20 nästan igen.

Hörde av mig till Nettan att jag snart är vid Folkparken,
så om hon ville så kan vi mötas vid kyrkan.
Hon tog med sig Candi och kom dit (hennes nakenhund).

Vi tog oss en parkpromenad i solen och tränade lite på hundarna.
Candi ska vänja sig mer vid andra hundar, och då speciellt större.
Wilmer ska vänja sig vid främlingar och barn. Hundar går han hur bra som helst med.
Men han skäller ju hysteriskt och gör utfall så det Måste bort!
Gud vad han höll på idag dessutom! Synd jag inte bor närmare parken igen.
Vill så gärna flytta.......


Hur som.. efter jag vart med Nettan så var det dags att handla lite.
Så umgicks med C-A sen på kvällen.
Imorn blir det potatisgratäng att tillaga, så ska lägga mig nu.
Klockan är över tolv och nu är det Påskafton, så natti natti!


Inga kommentarer: