måndag 20 april 2009

I väntan på besked....


Idag eller åtminstone imorn, så borde jag få veta om lägenheten.
Om jag är godkänd som hyresgäst hos dom eller inte.
Tjejen som bodde där, flyttade ju ut i helgen så blir massa att göra om jag får den.
Packa, säga upp lägenhet, ändra adress och dessutom .SNART. flytta!
Ska sätta ut min nuvarande lägenhet på blocket isåfall också.
Inte svårt att bli av med denna inte och folk är ju som
flugor på bullen när det gäller lägenheter just nu!
Går ju direkt och man måste vara snabb om man vill ha nån chans,
så det borde gå vägen att hitta nån som tar min direkt!

Spännande nu att höra vad värden har att säga...
Dom hade även utlovade löften om att byta plastgolv, tapet och köksluckor och sånt..
Minns inte exakt, men lite av vert var det.
Det skulle jag kanske kunna få dom att göra nått innan min inflytt isåfall.
Men .FÖRST. hoppas jag på bra besked från värden som sagt!

Waiting......

1 kommentar:

Angie sa...

Håller alla mina fem tummar!!!