måndag 27 april 2009

*Gäsp*

Usch va .Trött. jag är idag då....
Slöar idag bara faktiskt, för jag är så trött att jag inte orkar gå en meter.
Snart är det Cesar Millan och sen Hundcoachen på 4+ som jag ska se.
Solen skiner än och det är, trots den sena tiden 19 plus grader ute nu.

Inget hört om lägenheten ännu....
Ringde idag igen för att höra hur det går men möttes
av telefonsvarare, så lämnade ett meddelande.
Ringde i torsdags sist, men då svarade nån och han skulle höra med kontoret sa han.
Lämnade mina personuppgifter för 11 dagar sen, så borde få veta nu ju.

Hur som så ska jag snart se på Cesar på 4+ och ta det lugnt resten av dan.
Är nått så fruktansvärt trött så det finns inte...


1 kommentar:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja de gör du rätt i, man måste få ha slappardagar oxå,
du har vart ute på mycke med wilmer nu med, så de gör du rätt i