onsdag 15 april 2009

Bostaden

.
Kollade på bostaden förut idag som sagt...
Den ligger endast nått kvarter ifrån där jag idag bor.
Granne med McDonalds, så rätt nära nuvarande hemmet.

Hyra på 4241:- och inflyttning snart inpå.
Hon flyttar redan i helgen.
59 kvm, så är som min nuvarande bostad alltså.
Värden har lovat vissa grejer som ska fixas och kan vara lite seg sa hon,
men får man tex på papper så ska det gå snabbare..



Ritning gjort snabbt i paint



Det var trägolv i hela stora rummet, öppen spis,
men får dessvärre inte eldas i, så blir stearinljus.
Rummet var vinklat så en del av den blir lite som en alkov kan man säga.
Rummet var stort öppet och hela lägenheten var högt till tak.
Sovrummet hade tre garderober om jag minns rätt, eller fyra. Inbyggda.
Även balkong med kvällssol går från sovrummet.
Köket var bra storlek på och de fula bruna 70-tals luckorna ska värden åtgärda.
Diskmaskin får plats men kan bli på en bänk, istället för under bänken.
Badrum var i storlek som jag är van vid. Lagom typ. Inte fööör litet alltså.
Badkar och det gillar jag ju!

Tvätt tid var lätt att få och det var två tider per dag.
Där jag bor nu så är det ju 4 tider per dag och då är det
tre trappuppgångar på en och samma tvättstuga!
Bra grannar också!


Till slut.....
Jag tackade ja förut, så nu får vi se hur allt går!

4 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

ja de förstår jag att du har tackat ja, vilken fin planlösning öppen och fin, jag håller tummen massa här nu på att den ska bli din,
kramis modera din;)

Nettan sa...

GRATTIS! :D Det verkar ju som en helt perfekt lägenhet! Avis jag blir på öppna spisen :S

Angie sa...

Låter som en fin lägenhet..
Håller alla fyra tummar att du får den!!!!!!!

Carl-Arne sa...

Håller med alla tummar jag har... Tyckte den va finaste du sett på ..