tisdag 21 april 2009

"Big Power Meet"

.
Jag känner mig i år Igen, väldigt sugen på att åka på 'Power Meet'.
Själva utställningen är 2, 3 och 4:e juli, men man är ju där och festar hela 1-5 juli.
Man bor på camping där man minglar runt bland alla folk..
Bajamaja, vattentunna och enkla medel för att göra sig i ordning.


..


Lång marknads gata, tivoli och cruising!
Att bara mingla runt på campingen är ju jättekul!
Av alla de olika träffar och sånt som jag vart på då jag var raggarbrud,
så är 'Västerås Power Meet' faktiskt den roligaste träffen!



Folk från andra länder dras hit och denna träff är den största vi har!
Även om jag var medlem på raggarklubb sist, så åkte jag inte med klubben,
kanske därför jag hade så förbannat kul också HAHAHA!!!
Nämen jag var där med massa norrmän. Roger som jag då dejtade
och hans polare var med. Sen träffade man ju så mkt nytt kul folk hela tiden.
Ja gud va kul vi hade!

Är hur som helst sugen på att åka till Västerås i år!
Så kollar in lite på det hela och vem vet, blir säkert att jag drar dit.


Inga kommentarer: