tisdag 14 april 2009

Annandag Påsk

.
Fick idag mail från en tjej som sett min annons på blocket,
om att jag söker en ny hyresrätt.
Hon har en här i Haga på 59 kvm, alltså som min nuvarande.
Den låg på 4241 i hyra och med balkong.
Frågade om jag kan se den idag vid typ 18, men hon kunde inte..
Däremot så kan hon imorn, tisdag, samma tid. 18 alltså.
Imorn är det ju vanlig vardag igen..





Har idag på kvällen vart på Navestad hundrastgård...
Linda tipsade om den och att den ska vara stor, det var den.
Kul att se lite nya gårdar ibland också. Behövs dock bil för att komma dit.
Ja buss går ju med ioförsig... En bit ändå. Ligger söder om Norrköping typ.
Wilmer blev lite lerig, som vanligt.. så blev en liten dusch hemma.






Ska föresten bli hundträff på Lördag igen.
Nettan ville komma hit förut idag, men jag var inte i ordning å allt,
men vi alla ska träffas på lördag som sagt, så ska bli najs!

Men först är det några dagar på veckan också....
Som imorn då det är visning på lägenhet kl 18 som sagt!
Jag talar om hur allt går och vad jag tyckte sen.... promise!

Inga kommentarer: