måndag 27 april 2009

15 månader






Idag är det den 27e och Wilmer är 15 månader gammal.
Har varit en lugn dag som sagt, men å andra sidan så var hela förra veckan
fullt schema så gör inget att matte är trött idag.
Grattis på dig min älskling!



Jag ligger till sängs nu, tidigt och allt.

Ska lägga ner energi på tisdagen istället nu när jag varit död idag.

Ska bli rätt fint väder massa dagar till, så tänkte grilla för första gången i år.

Kanske blir det imorn redan! Kanske blir det fler gånger denna veckan t.o.m.
Tänkte då ta någon engångsgrill med ut, och ha med några

xider från bolaget och njuta ute någonstans. Roligare än att sitta hemma.
På valborg blir det samma men då sitter vi

och tittar på majbrasan i parken är tänkt.

Jag är även bjuden på fest, så får se exakt hur valborg blir.




Lägenheten
Hoppas nya värden ringer imorn nu då. Är ju den 28 april imorn

och jag måste ju veta om jag får lägenheten eller inte nu.

Jag har ju lixom inte ens sagt upp den jag bor i ju.

Vill gärna veta om jag ska packa eller inte.

Tjejen som bodde i den lägenheten, flyttade ut förra helgen....

Jag ringde värden den 16 april och tackade ja, samt gav mina uppgifter.

I torsdags så ringde jag och undrade hur det gått

och nämnde även att det var en vecka sen jag lämnade uppgifter nu.

Han visste inget, men skulle höra med kontoret. Så ännu en helg av ovetande.....
Jag ringde igen idag också. Inget svar, men jag pratade in på

telefonsvararen och nämnde att det gått 11 dagar sen jag lämnade uppgifterna.
Så nu borde det hända nått tycker jag.

Dom har ju fått spark i baken två gånger nu och på torsdag har det ju gått två veckor.
Vore bra att veta om jag ska flytta eller inte. Den lägenheten står tom redan..

Jag måste säga upp denna lägenheten om jag får den andra.

Jag måste också annonsera ut denna så att jag slipper dubbla hyror.

Sen ska jag adressändra och packa. Har ju inte packat än ju!
Hade hunnit göra massor om dom meddelat mig tidigare. Nu blir allt i sista minuten.





Hur som helst....
Ska sova nu så jag får nya krafter.

Vi hörs imorn igen mina kära läsare, vilka ni nu än är.

Kommentera gärna, behöver ju inte stå mkt.


Kramiz

2 kommentarer:

Hemmet Är Min Borg sa...

oj vad du växer och bli stor wilmer,ja jag tycker de e tråkigt när dem som kollar bloggen inte kan ge en kommentar ens en gång ,då förstår jag inte varför man kollar i bloggen dagligen, det gör ju oxå att bloggaren själv vill fortsätta sitt bloggande när man kommenterar litesom du säger behöver inte vara så mycke,ja de e mycket man inte förstår
kram vi hörs imorn igen

Carl-Arne sa...

Ståtlig bild.