torsdag 26 juni 2008

Typiskt McDonalds!


Gjorde ärenden på stan förut, utan Wilmer och var borta en timma typ..



När jag kom hem så skulle han rastas och jag var hungrig, så tänkte att jag kan ta med honom till McDonalds på stockholmsvägen och då hämta med mig mat. Ville ju inte lämna honom ensam mer idag, så bästa lösningen tänkte jag..

Jag fick min mat och vi promenerade hem, innan maten skulle kallna, åt även lite grann på vägen hemåt.. Det var jag upptäckte att hon inte skickat med mig någon dricka!!
:eek:



Men va fan!
Kan ju inte gå tillbaka ju! För det första så hinner maten kallna och sen så har jag ju en valp med mig, så det var ju bara att fortsätta promenera hem, då jag ändå kommit för långt för att vända
awww

Skulle haft en Ramlösa citrus som jag betalat för, men men...
:down:

Inga kommentarer: