torsdag 26 juni 2008

Förlåt fröken, men hunden åt upp läxan!?




Ja man skyller på hunden ibland..
För hunden KAN faktiskt äta upp papper!






Duschade och såg hur Wilmer hämtade reklambladen i hallen, ett i taget.. har ju lärt honom att tidningen hämtar man och inget annat! Eftersom han mer eller mindre fick kissa på dom av uppfödaren, så ville jag vända på hela grejen och koppla tidningar till att dom hämtas. Men han sätter sig gärna och äter upp dom ockå :eek:


Fick skynda mig att ta bort det kuvertet som han satt och tugga på då jag hann ut ur duschen!





Detta är resultatet på all reklam och post han hämtade i hallen :o: Som tur var så hade jag endast ett brev med i högen, men nästa gång??






Får se hur jag kan vända bort den fula ovanan att ÄTA på posten (om det går) och bara nöja sig med att man hämtar den och sen låter den vara..
:rolleyes:






Haha :lol:
Kul det måste sett ut i webcam då jag i bara handduk och droppande hår, tar upp en massa tidningsbitar som ligger utspritt, istället för att klä på mig först.. han lät det ju inte vara så :D

Men bara mamma i webcam, men ändå :rolleyes:

Inga kommentarer: