lördag 28 juni 2008

Efter scream..



Nu har jag sett på scream på 4an.
Wilmer är rastlös och just nu gör precis allt han inte ska göra.. Bara han lugnar ner sig så kan man nog sova och även slappna av.


Nu skäller han lite me..



5mån har han blivit och jag var hos veterinären tidigare idag och hörde om priser osv. Tänkte ta honom om en månad nämligen och på små hundar kan man börja tidigare än större, eftersom små utvecklas snabbare. Ska lägga undan lite pengar och sen se när jag kan boka tid. Han skulle vara i Italien om en månad så får sätta tid då han är tillbaka på kliniken igen.


Jag och mamma tänkte åka till kolmården i augusti typ, så vill ju ta kastrering antingen efter, eller också i god tid innan vi åker på detta. Vill lägga ner mkt tid på Wilmer och hans återhämtande innan jag lämnar honom till andra osv.


Nu här Wilmer lagt sig äntligen, så nu ska vi sova här.


:heart: Puss & kram :heart:

Inga kommentarer: